»Put the pieces together«

4kommentarer

För 17 dagar sen beställde vi hem en ny tv-bänk och imorse kom den. När jag såg den så fastnade jag direkt och nu är den äntligen här.

Tog in båda jätte paketen i storarummet och öppnade dom... hittade alla delar inkl en stor påse med skruvar, plugg m.m. men ser fort att det finns ingen manual på hur man ska gå tillväga... Så nu får jag helt enkelt leka smart. De får ta den tid det tar, bara jag får ihop den. Åhh de kommer att bli så snyggt här inne.

Den ser inte ut att vara så står men den är trots allt nästan 3 meter bred när den är utdragen som på bilden, och 66cm hög.

4 kommentarer

Linslus

19 Jan 2010 13:37

Du är grym poop! Härligt att du bloggar lite oftare nu också... GILLART!



puss!

Sara

16 Feb 2010 22:46

Blev du nöjd? såg den precis på halens och blev lite småkär i den, men ja..man är lite feg:P

Liyah

10 Mar 2010 00:36

Hej!



Jag såg på Halens att du hade bloggat och köpt denna tv-bänk därifrån. Är själv mycket intresserad av att köpa den också. Men vill fråga någon som redan har den! ^^ Vad tycker du om den? Har du märkt något negativt och positivt om den? Dessutom, den är väldigt hög ser jag, 66 cm, tycker du det är lite för högt om man har en 32 tums tv?



Berätta gärna vad du tycker! Sviders annars lite att betala 1900 för den och så märker man att något är fel.



Tacksam för svar!



Kram

Liyah

Liyah

10 Mar 2010 23:06

Tack så hemskt mycket för ditt svar! Ska köpa hem denna snyggingen pga dina positiva svar^^



Kram!

Kommentera

Publiceras ej