»Veckan som gått«

1kommentarer

I lördags var jag och älsklingen hem till Josse för middag, film och tapetsering. Älsklingen tapetserade och de vart skit bra. Blev en enorm skillnad bara av att sätta upp en fondtapet, Josse vart väldigt glad och det är huvudsaken.
Till middag hittade hon på en egen rätt med tortellini som vart skit god.
På Söndagen var jag, älsklingen och Josse till solna centrum för att ta en fika. Efter en stund kom älsklingens kompis dit och sedan drog dom iväg för att gå på Aik matchen. Medans dom var på matchen så var vi och käkade, sen drog vi hit och pilla lite med photoshop.
Den här veckan har det inte hänt så mycke. Träffade Lina igår efter verkstan där vi kom fram till att vi ska till ikea imorron.
Idag hade vi prov i byggmatte, trodde att de skulle gå helt åt fanders men de vart raka motsatsen, jag satte alla rätt. Wooohooo va jag är bra!

Nu blir det lite tv innan sängen ropar.

1 kommentarer

jessica

17 Sep 2009 22:22

Aaa den är sjukt snygg!! =D jag har velat ha den sen den kom in =D



Jag saknar dig mee =( =( =(

Vi får ta och ses nån dag! Har ju varit sjuk den här veckan =(



Älskar dig mer! <3<3<3<3<3

Kommentera

Publiceras ej