»Nu blir det ändring«

0kommentarer

Idag Var älsklingen och jag iväg till sumpan. De var tänkt att vi skulle köpa gardiner men vi hittade inga som föll oss i smaken. Däremot så köpte vi färg till vardagsrummet så att vi äntligen blir klara. En 10 liters burk blev de som jag hoppas på att det räcker. Skulle det inte räcka så får vi helt enkelt köpa mer.

När vi ändå var nere i sumpan så gick vi in på älsklingens gym för att skriva över medlemskapet på mig istället eftersom att han sen 6 månader tillbaka börjat träna på sitt jobb. Så nu är det äntligen klart, jag ska börja gymma, komma i form. Jag är så enormt taggad på det. Känner de själv att jag mår dåligt av att se mig själv i spegeln. På onsdag ska jag iaf till gymmet och Mona ska med mig för att fixa medlemskap hon också.

Pratade precis med Jessie också och hon vill också börja träna där så förhoppningsvist så börjar hon med.
Det känns så skönt att nu kör det igång, no more miss fattie här inte, inge mer fläsk Doris. Anki goes fitness wohooo.

Nu ska jag fixa disken så det blir lite frächare i köket. Tjingeling så länge!

Kommentera

Publiceras ej