»Dagens nöje«

1kommentarer

Första delen av dagen så vart de fortsättning av målandet. Framåt eftermiddagen så åkte vi iväg till älsklingens innebandy matcher (han var dock inte med pga av att han inte är helt kry än) och kolla på. Sen bar det av hemåt för lite fika här hos oss med svärmor. För några timmar sen vart vi iaf helt klara med målningen så nu känns det riktigt bra att det äntligen är färdigt. Nu kanske man kan bjuda hem folk utan att behöva skämmas.
Nu ikväll så har vi även kollat på film och tv´n.
För en liten stund sen hade jag även "nöjet" att betala räkningar som alltid är lika roligt (not).
Det är så skumt att jag får så ont i magen av att betala räkningar när jag vet att vi klarar oss, men men de försvinner väl så småningom.

Imorgon så är jag äntligen tillbaka till praktiken efter att jag varit sjuk. Sen smäller det, Öl, skrika och vara glad när vi ska på de efterlängtade derbyt mot dif, kommer bli grymt roligt.

Men nu blir de nanna kudde eftersom att jag ska gå upp 6 imorgonbitti. Sov så gott!

1 kommentarer

Leia

28 Sep 2009 12:24

Hej hej!



Är allt bra? =)

Kommentera

Publiceras ej