»18 November«

1kommentarer

Mycket har hänt men ändå inte sen sist jag uppdaterade bloggen. I måndags fyllde min älskade lillasyster Melanie 18år. Som jag brukar säga varje år när mina småsyskon fyller år, åren går för fort fram. Mellis fick en underbar present av farmor som gick bort i januari i år. Innan farmor åkte in sista gången på sjukan så gav hon ett fint halsband till pappa och sa att den skulle Melanie ha när hon fyllde 18... Det som är lite små läskigt med det är att de var för nästan 1 år sen.. Farmor måste ha känt på sig att hon inte skulle vara kvar i livet nu när Melanie fyllde 18.

Mamma hade iaf bakat många goda kakor och gjort en väldigt god och fin tårta. Vart lite små chockad när jag såg min styvpappa som hade sparat ut skägg och mustasch, han passade dock i de så de var tur ;)

Vad mer har hänt då? Vi har haft en halloween/födelsedagfest här hemma för typ 2 veckor sen. Den vart väldigt lyckad vilket jag inte trodde att den skulle bli.

Känner att de här inlägget inte blir så roligt... Jag lägger inte ner någon direkt känsla i det jag skriver om känns det som.. Är väl lite små nere idag, utan anledning.

Just de på tal om ingenting igen så ska vi till älvsjömässan på lördag. Det är gymnasiemässa där från och med imorron tills på lördag och min kära syster ska gå modell då (hon och hennes klass/er reprenseterar St:Martins mode & design linje). Älsklingens syster ska fixa håret på ena modellen och hjälpa till med Melanies hår. Ska faktiskt bli riktigt kul att se. Jag SKA ta en massa kort när Mellis går där och visar upp kläder. Jag kommer bli så stolt över båda tjejerna, de blir jag jämt.

Ja just de, Lina som är min bästaste bästa vän var förbi igår. Vi satt och snacka en massa som vi brukar göra. Känns som att hon och jag inte har setts så himla mycke senaste tiden och när vi väl har setts så blir de tyvärr inte så länge.. :/ De måste vi fixa Lina. Jag vet att du läser de här min linslus, bara så du vet så älskar jag dig och du är världens bästa vän!

Nä nu ska jag göra mig iordning för att åka till plugget för att göra prov *SUCK*. Sen imorron är de tillbaka till praktiken och fortsätta sätta plattor.

1 kommentarer

LiiiiiiiiiiiiiinsssLUS

19 Nov 2009 08:38

Du är min bästaste bästa vän :) Skulle ringt igår. Jag är nog lite fucked up.. :/ men det är ju inget nytt.. kanske hinner ses på lördag kväll? eller imorn? puss min lilla pärla!

Kommentera

Publiceras ej