»Update«

1kommentarer

I tisdags var jag och älsklingen iväg hem till hans far för att fira Jeppes 20-års dag, de är läskigt va tiden går fort och alla blir stora. De var iaf trevligt :)

I torsdags var jag och Jessie på AIK - HIF, självklarty så vann gnaget. Trots att de spöregna under hela matchen så var de förbannat kul. Stackars Mellis som jobbade på matchen, gick runt där med stora "brickan" med all öl och sålde i regnet. Hon som har problem med ryggen får ju så ont efter hon jobbat, men jag är så stolt över henne!

Just de, pappa och hans kärring ska flytta.... känns jätte konstigt även om jag inte bor hemma längre och har inte gjort de på flera år. Jag är uppvuxen i den lägenheten, alla minnen, känns som att de kommer att försvinna. Mamma, Tom och Mellis var iaf hem till pappa igår för att hämta en massa saker från när vi var små så att de inte försvinner. Mamma ringde mig för en stund sen och spelade upp ett kassettband... herregud va nördig jag va som liten. När jag var liten så fick jag en "bärbar" kassettbandspelare med mick och den använde jag flitigt. Hade helt glömt bort den så när mamma spelade upp lite grann som jag hade spelat in så gick de inte att hålla sig för skratt. Åhh nåt som jag hade spelat in var Melanies skratt när hon inte var så gammal, hon kan väl ha varit max straxt över 1år. Hennes skratt var så underbart. Melanie och jag har alltid haft ett speciellt band från de att hon föddes och de kommer vi alltid att ha. Min älskade ängel.

Grattis mamma på morsdag! Jag älskar dig massor!

1 kommentarer

Mamma Madeleine

31 May 2009 17:43

Tack lilla gumman!!!! Älskar dig så mycket! Pussisar

Mamma :-)

Kommentera

Publiceras ej