»One step forward two steps back«

1kommentarer

Varför ska de alltid vara så här? Så fort nånting börjar gå bra så kommer de mera skit tillbaka. Visst nu kanske en grej är mitt egna fel men ändå. Har hamnat efter med 1 prov som jag ska göra imorron, måste plugga tilld e som en galning. Fick reda på att vi inte bara hade ett prov imorron utan TVÅ, wtf?! De betyder att jag måste plugga in 10 böcker tills imorron, hur fan ska detta gå? Jag får väl helt enkelt plugga så mycke de går och skulle jag inte klara båda så får jag väl helt enkelt göra om de. Jag är ingen maskin som kan lära mig hur mycke som helst på kort tid.

Nya datorn har pajjat också för 1-2 veckor sen, idag kom teknikern och hämta den, för 1 timme sen ringde han och berätta att det är hdd (hårddisken) som har krashat..... alla bilder, viktiga filer rubbet är borta. Han skulle kolla om det går att föra över grejerna till den nya hdden men om det inte går så måste han göra på nåt komplicerat sätt och då kostar de 700kr/timmen, Va fan vi är inte rika! Och hur fan kan hårddisken krasha när datorn bara är 3 månader gammal? De fanns virusskydd och brandvägg på den så det är inget sånt som kan ha gjort de....

Har åkt ner i nån depp grej igen nu när sommarn börjar närma sig också. Vill mer än gärna gå ner i vikt, vill inget annat just nu, men var fan är motivationen? det går inte att förklara hur jag menar för att nån ska fatta, den enda som verkligen fattar är Josse för hon känner likadant.

De gick inge bra med plattsättningen i verkstan förra veckan heller, inget gick som jag ville. Känner mig helt värdelös på allt, ful och vidrig.

När fan ska allt vända? När ska nästa skit grej komma?

S U C K

1 kommentarer

Mamma Madeleine

26 May 2009 16:41

Lilla gumman....det låter inte kul alls!Men som Melanie och jag brukar sjunga när livet känns orättvist och hårt..."Hakuna matata, de är ord som är bra.Hakuna matata, gör att man blir glad!

Inga bekymmer, man är lycklig var dag!

Är en härlig frid - Filosofi....

Hakuna matata".

Jag älskar dig gumman och ha det så trevligt på Jeppes födelsdags firande idag!! Puss puss Mamma:-D



Kommentera

Publiceras ej