»Life goes on«

0kommentarer

Har inte hänt så himla värst mycke den senaste tiden. I lördags förra veckan var jag med Mona och hennes son hela dagen och kvällen. Det blev lite fotbollsspelande, film, middag och en massa snack om allt möjligt. Hela den här veckan som varit så har jag varit hemma från plugget pga nån slags pollenförkylning. Hade feber till och från under flera dagar så värktabletterna hjälpte inte direkt. Snorig som satan, hostig och världens huvudvärk. Om de är nåt jag hatar så är det att vara sjuk, framförallt nu när jag pluggar till nåt som jag vet att jag verkligen vill jobba med. Innan den här veckan så har jag varit borta 2 dagar allt som allt sen jag började plugga och de är skit bra. I vilket fall som helst så känner jag mig 95% frisk nu så det blir skolan imorron, tack o lov så har vi verkstan som jag har längtat till.

På tisdag så skulle farmor ha fyllt 86år så jag har planer på att åka till minneslunden och tända ljus. Eftersom att jag inte har något att åka på så hoppas jag att älsklingen får ta hem jobb-bilen. Känenr att jag vill verkligen dit men samtidigt så tar de emot så enormt mycke eftersom att det är pain in the ass jobbigt känslomässigt, men å andra sidan så kanske de behövs för att kunna må bättre.

Ser nu att klockan börjar bli lite mycke så de är dags att göra sig iordning för sängen. Natti natti folks!

Kommentera

Publiceras ej