»Grattis«

0kommentarer

Grattis underbara farmor på födelsedagen!

Idag skulle min älskade farmor ha fyllt 86 år. Kändes konstigt att inte ringa och gratulera henne. Men för att göra de så åkte jag och älsklingen till minneslunden i hby strand och tände ljus. Väl där mötte vi upp mellis, pappa och hans tjej. Var kul att träffa både pappa och mellis, det är tyvärr inte så ofta jag gör de. Såklart så började jag gråta när vi var där. Jag saknar ju farmor så förbannat mycke.

Från det ena till det andra så sitter älsklinge och Jessie å pluggar, både Jessie och Mellis har nationelltprov i matte imorron. Men jag vet att båda kommer klara de galant. Ni är så duktiga mina änglar!

Nu börjar bli lite för trött för att skriva mer, känner att orden börjar blanda ihop sig. Måste ju upp tidigt imorron oxå för att gå till verkstan.

Natti Natti!

Kommentera

Publiceras ej