»Andar på besök«

3kommentarer

Jag älsklinge och Jessie satt nyss i köket och tog oss en kvällsmacka, i bakgrunden hade vi på musik. Hel plötsligt så började lampa blinka till 3 gånger och låten började om på nytt fastän vi inte hade den på repeat. Älsklingen gick in hit till vardagsrummet för att kolla på datorn och såg att repeatknappen var intryck fast den inte var det när vi alla gick ut i köket. Är det någon ande på besök? Jag tror skarpt på sånt, även om man inte ska bli rädd så blir jag de. Av den reaktion så började jag fråga vem det var som är här men tyvärr så slutade allt. Om det är någon ande här, vem är det isf? vad vill den? Visa att den är här bara eller komma med nåt budskap?

3 kommentarer

Clemens

31 May 2009 22:39

Strömmen kan också ha gått typ en sekund eller så...

Anonym

31 May 2009 22:50

Svar: Om de hade varit strömmen som gick även bara för nån sekund 3 gånger om så hade allt stängts av inkl datorn, vilket den inte gjorde.

melanie

01 Jun 2009 13:05

min lampa blinkade också igår!!!! :O skit läskigt!

Kommentera

Publiceras ej