»Skolan«

0kommentarer

En sak är säker, jag älskar verkligen min plattsättarutbildning. Underbara människor i klassen och en störtskön lärare. Vi har så jäkla roligt i skolan. Har aldrig trivts så bra i skolan som jag gör nu. Att vara i verkstan känns som att vara i himlen. hittills har vi fått bygga ihop en vägg genom att använda träreglar och gipsskivor. Vi har spacklat och målat väggen. De senaste vi har gjort på väggen är att sågat ut en del av väggen för att göra ett såkallat fönster. De gick skit bra, både jag och Mona vart grymt nöjda med den. jag brukar aldrig bli särskilt nöjd med de jag gör/gjort pga dåligt självförtroende men idag vart jag faktiskt riktigt stolt över mig själv. Vi frågade våran lärare vad han tyckte om väggen och och vårat "fönster". Han sa ordagrant så här: "Jag är riktigt imponerad!" Dom orden värmde verkligen, känner mig ännu mer peppad nu. Just de, jag och Mona har påbörjat att göra en bänk/arbetsbord. den kommer bli riktigt bra. Tog tyvärr inga bilder på den men de kommer när den är färdig istället.
Slänger upp lite bilder på hur väggen ser ut nu efter att vi satt dit vårat fönster.

   

Kommentera

Publiceras ej