»Friendship & workshop«

0kommentarer

Imorron har vi verksta, ska bli ruggigt kul. Det är de roligaste med att plugga, få lära sig praktiska saker. I fredags så målade vi fönsterramen, fixade klart bänken å måla den och tapetserade väggen. hahaha min å Monas lilla "hörna" i verkstan ser ut som ett "my little pony ställe". De var tänkt att vi skulle måla bänken grön och lila men tyvärr så var den gröna färgen slut så de fick bli rosa och lila. Tapeterna vi fick välja mellan var riktigt gräsliga så det fick bli en ful rosa tapet bara för att de skulle matcha bänken.

På tal om skolan så måste jag bara skriva av mig om Mona, den andra bruden i klassen. Tjejen är helt underbar, genom go, snäll, omtänksam och rolig. Vi har så otroligt roligt i plugget. De vi har kommit fram till är att vi är sjukt lika på sättet. Vi tycker lika om i stort sett allt. Idag har vi snackat i telefonen typ 6 gånger haha. Har alltid nåt nytt att prata om. För några dagar sen så ringde hon mig på morronen innan vi skulle till verkstan, sen var vi hela dan i skolan, sen framåt kvällen prata vi igen 3-4 gånger. Vi har bestämt en mängd saker som vi ska hitta på tillsammans. De låter kanske lite lame men jag är enormt glad att "vi hitta" varandra.

Här är lite bilder på bänken och väggen på se senaste vi gjort.

         

Kommentera

Publiceras ej