»Färgning & kortspel«

0kommentarer

Har inte hänt så himla mycke sen sist jag skrev. I fredags fortsatte jag och Monsan på våran tegelvägg. Våran klass delar verkstad med ett gäng gymnasieelever så när vi kom dit i fredags så märkte vi att dom hade pajjat en del av våran vägg *gnyyymf* Så vi fick göra om en del av de, blev lite extra arbete. Monsan å jag fick ett litet ryck och drog till systemet efter verkstan och köpte bacardi och vin. Efter det drog vi till åhlens för att köpa hårfärg till Monsan, hon hade bestämt sig för att bli blond. Sen drog vi hit till mig för att påbörja färgningen, de tog sin lilla tid. haha stackars Monsan vart morotsfärgad i håret. Nu har hon iofs färgat de mer så nu är de inte inte så mycke oranget kvar. Vi käkade iaf middag jag, älsklingen, Jessie och Monsan, sen lite senare kom josse hit också. Vi satt här och drack lite och spelade  lite kort. Hade de skit roligt,

Igår vart en lugn dag med film och mys med älsklingen. Sen imorse runt kvart i 5 så ringde Josse och var förbannad på en viss FM. Sa till henne att åka hit då hon bara var 20 minuter härifrån. Efter 25 minuter så dök hon upp. Vi låg och snacka lite och sen somnade vi, jag somnade runt halv 7.
Idag var vi iväg hem till älsklingens pappa å hälsa på, sen vidare till min far för att säga hej. syster min följde med oss tillbaka hit. Efter vi vart hos papi så åkte vi till bauhause för att köpa lite målerigrejer och kolla på tapeter och målafärg, Vi kom därifrån med bara målerigrejer haha.

Jag och Monsan tog lite skumma bilder i verkstan i fredags och häromdagen när vi flumma runt i centrum, så slänger upp dom här.

       

Kommentera

Publiceras ej