»Self-pity«

0kommentarer

Tycker faktiskt synd om mig själv idag. Mår riktigt blää. Har legat i sängen halva dan och resten av halvan i soffan och bara glott på tv. Började känna mig lite dåligt i halsen redan i fredags men tänkte att de skulle gå över, sen imorse då jävlar bröt de ut, mensvärk och genom förkyld. Den här värmen hjälpte inte direkt heller. Eftersom att solen ligger på rakt in i stora rummet från typ 14:00 tills den går ner så blir det så himla varmt, varmare än en bastu nästan. Det här är första gången jag sitter framför datorn idag, har inte orkat nånting alls. Har knappt orkat gå på toa eller röka. Om jag fortfarande mår så här imorron så stannar jag hemma från plugget, annars kommer jag tuppa av på väg till skolan när jag knallar dit i värmen.

Skönt iaf att det här är sista veckan, sen har jag lov i 1 månad.

Nä nu blir de lite frisk luft på balkongen och sen hopp i sängen igen för att försöka sova.

Natti natti folket!

Kommentera

Publiceras ej