»Resa, Midsommar & Köp«

2kommentarer

Igår var vi bara hemma och tog de lugnt, var riktigt skönt faktiskt. Vi gjorde våran egna lilla midsommarmat som bestod av, jansonsfrestelse, kycklingsallad, Rhode Island dressing, ägghalvor med majonäs och röd/svart kaviar på, sill och färskpotatis. Till de vart de ett glas rött till älsklingen och ett glas cola till mig (eftersom att jag inte tycker om vin alls). Riktigt gott var det.

Vi har länge pratat om att skaffa ny mobiler men det har aldrig blivit av, förens idag. Älsklingen bestämde sig för att ha kvar sin telefon och köpa en ny mp3spelare istället eftersom att hans mobil fungerar som den ska fortfarande, det blev en Ipod Nano (blå). Min mobil däremot är nåt jag har lust att kasta sönder i backen varje gång jag ska göra nåt med den. Den hakar upp sig hela tiden, stänger av sig själv, går inte att gå ner med knappen osv osv, men så är inte mobiler gjorda för att hålla i mer än ett år och jag har haft min i ungefär 4-5år. I vilket fall som helst så beställde vi en ny mobil till mig *jublar*, det blev den sjukt fina och bra sony ericsson w715. Bild på mp3spelaren och mobilen kommer längre ner.

Sen har vi planerat att resa utomlands nu i Juli, vi har fortfarande inte bestämt oss helt vart vi ska åka men nu står det mellan Kroatien och Tunisien. Jag som aldrig har varit utomlands är helt i extas. Ska bli så skönt att åka utomlands och bara koppla av, göra utflykter och se oss omkring, självklart kommer vi ju köpa med oss nånting hem.

Om det är någon som har några förslag på vart i Kroatien/Tunisien man kan åka så är det bara att hojta till!

   


 

2 kommentarer

anne

20 Jun 2009 18:08

fin blogg :)

kika gärna in på min;

http://annebertelsen.blogg.se

J e s s i ca

07 Jul 2009 01:08

Det är den mobilen jag vill ha :'( <333

Kommentera

Publiceras ej