»Present köp«

0kommentarer

Efter plugget idag så drog jag och Mona till kista Galleria för att köpa födelsedagspresenter till min lilla rockerbabe Tovisen som fyller 5år nästa vecka. Som vanligt när vi går in i en leksaksaffär så går de inte att hålla barnasinnet borta så vi började självklart hålla på att "leka" med leksaker och larva oss. De var svårt att hålla sig från skratt när vi larva oss där inne. Personalen där inne borde ha undrat vad sjutton vi pysslade med haha.

Till huvudsaken nu, jag köpte iaf ett set med tiara och smycken, en water slide bana, en hoppboll och en uppblåsbar krokodil som man kan sitta på i vattnet.
Krokodilen ser precis ut som den som jag och brorsan hade när vi var små :)

För övrigt så har jag köpt en jätte snygg t-shirt (v-ringad,vit med gråa ränder) till älsklingen. Tänkte överraska hnoom med nåt litet så här från ingenstans, det är då man blir som gladast, när man inte förväntar sig att få nåt.

Just nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska höra av sig så att vi kan åka till polisen och fixa pass =)
Vi har bestämt att vi ska åka utomlands i juli nu i sommar, vi har bara inte bestämt oss för vart vi ska åka men de kommer vi nog på.

Här är presenterna jag köpte till Tovisen från mig och älsklingen

Kommentera

Publiceras ej