»Födelsedagsfirande«

2kommentarer

Idag var Älsklingen, jag och Melanie upp till Västerås för att fira Tovisen eftersom att hon fyllde 5 i torsdags. Som jag skrev för några inlägg sen så fick Tova 4 presenter av oss. Hoppbollen blåstes upp efter en liten stund och sen började hon studsa runt överallt. De var kul å se att hon gillade presenterna.

Innan vi åkte iväg upp dit idag så sprang vi runt i sumpan och kollade efter presenter till bror min eftersom att han fyllde 27 den 5:e juni. Han har inte direkt fått någon present på flera år. Jo visst har han fått de men då har han fått saker som är mera till hemmet,  typ gas å sånt krafs. i vilket fall som helst så köpte vi en t-shirt som är lite rockig och ett skit fint armband. Brorsan vart jätte glad över presenterna. Han ringde mig nyss för att återigen tacka för presenterna. Han sa att t-shirten är den snyggaste tröjan han har nu. Det finns ingen bättre känsla än att köpa något fint till någon och sen få höra att personen verkligen gillar det den fick, de värmer verkligen i hjärtat!

Armbandet som bror min fick av oss

2 kommentarer

matilda

13 Jun 2009 22:43

åh va snyggt!

Tippie

13 Jun 2009 23:00

Snyggt!

Kommentera

Publiceras ej