»Dagens köp«

0kommentarer

Idag har jag älsklingen och Mellis varit i centrum och handlat lite. De vart nya sängkläder (dvs. påslakan och örngott), badshorts till älsklingen, en bikiniöverdel till mellis och till mig vart det två bikiniöverdelar och ett par skit fina sandaletter.
Köpte även hårfärg så nu sitter jag här och ska straxt skölja ur färgningen. Melanie har hjälpt mig, egentligen skulle vi bara köra utväxten men vi körde lite i hela håret, kändes som att de var lika bra.

Mellis fick lite slingor hon med så de ska bli kul att se resultatet när det är klart. Efter vi handlat gick vi hem till svärmor för lite fika, de var trevligt.

Imorgon är de skola igen, lite tråkigt med bara teori nu dom sista 2 veckorna innan lovet men shit the same, man får stå ut.

Nä nu ropar håret att jag ska skölja ur färgen.

Tjingeling!




Vad tycks om dagens inköp? Själv är jag suuuuper nöjd!

Kommentera

Publiceras ej