»3:e Juni«

0kommentarer

Jag hade prov idag på byggnadslära. Provet var på 24 frågor uttagna från 7 böcker, av dom 24 frågorna så svarade jag på 21 och det är mer än vad dom flesta andra i klassen gjorde så det känns skönt, jag borde klara de. Kändes iaf som att det gick bra :)

Vi slutade vid 12 och stannade kvar till kl.1 ungefär, efter de drog Monsan och jag till centrum och strövade runt där. Jag köpte en radiostyrd helikopter till älsklingen (som han har tjatat om). Gissa om han vart glad när han kom hem från jobbet idag, men eftersom att han skulle iväg på bio så hann han inte leka så mycke med den innan han drog men de tog han igen när han kom hem. Älsklingen kom hem runt 21 tiden och har lekt med sin helikopter tills nyss. Han är ju för söt när håller på med den, skrattar å har sig. Kissarna blir helt galna när han kör med den, eller ja Tuffis blir rädd när den kommer för nära medans Svea försöker slå till den haha.

Från det ena till de andra så var jag och älsklingen iväg till polisen igår för att införskaffa pass. De gick fortare än vad jag trodde. Dom har ändrat mycke på 9 år med allt. Numera så får man antingen mail eller sms om närman kan hämta ut passen, man tar kortet där och istället för att få vänta i minst 3 veckor på passet så tar det bara några dagar. Vi får våra pass på måndag eller tisdag =)

Vi vet inte riktigt vart vi ska åka men vi funderar på antingen någonstans i Italien eller kanske Kroatien. Vi åker typ i mitten på Juli. Det ska bli så himla skönt att åka iväg, speciellt när jag inte ens varit utanför norden.... inte ens utanför skandinavien. Har ju bara varit i Norge och på Åland.

Imorron är jag ledig (som alltid på torsdagar), skönt att sova ut lite. Får se vad jag hittar på, Monsan ville kanske dra in till stan men de vette sjutton om jag har lust med, gillar inte stan för 5öre. Jag skulle vilja åka till ikea och köpa dynor till bänken och stolarna som står på balkongen. Bekväm som jag är så tycker jag att det är krångligt att åka dit kommunalt men vi får se hur de blir.

Nu börjar klockan bli lite mycke och min mensvärk börjar komma tillbaka så sängen nästa för mig. Natti natti folket!

Kommentera

Publiceras ej