»Sommarlov«

1kommentarer

Äntligen lite ledighet. Skönt att inte behöva känna press och stress av skolan nu. Visst jag kommer fortfarande behöva läsa lite plattsättarböcker nu under sommarn men inget tvång sådär. Dom böckerna jag kan läsa om jag vill är om just plattsättning och inte en massa annat "trams" så de kommer vara lättare att få in och dessutom vara roligare att läsa.

Har varit  lite struligt dom senaste dagarna då de varit oklart om hur lång ledighet vi skulla ha. Till slut idag så fick jag reda på att vi börjar den 11:e augusti igen. Så det blir 5 veckors semester, wohoo. Lite saker har vi inplanerade så det blir ju inte att ha dödagar och bara sitter hemma.

Jag och älsklingen skulle ha gått på bio idag men det vart aldrig av, vi båda är för trötta för de. Men imorron då jäklar ska vi på bio. Det blir Ice Age 3. Har längtat skit mycke på den filmen. Nästa film som vi skall ses efter det är den nya Harry potter filmen, fast den får vi se när vi kommer hem ifrån utlandet.

Om det är nånting jag verkligen gillar så är det att gå på bio, älskar filmer!

Får se om syrran vill åka till bromma nästa vecka och kolla ut tapeter till hennes nya rum också.

Nu återgår jag till Family Guy, tjingeling!

1 kommentarer

Sandra ♥

03 Jul 2009 21:02

Hoppas du får ett trevligt sommarlov :)

Kommentera

Publiceras ej