»Nervous«

0kommentarer

Börjar bli mer och mer nervös nu. Imorgon bär det av till kroatien med älsklingen. Ska bli skönt att åka iväg. Det är så konstigt för att jag har inte insett att vi ska iväg fast vi har packat, växlat pengar och fixat allt här hemma. Det jag vet är att imorgon när älsklingens pappa kommer hit och hämtar oss för att köra oss till Arlanda så kommer nervositeten vara väldigt hög. Älsklingen kommer nog att bli tokig på mig imorgon.

Pratade med min älskade lillasyster Melanie idag också. Hon är på Rhodos med sina tjejpolare. De var skönt att höra hennes röst och veta att allt är okej med henne. Jag vet att jag kan vara som en lill-mamma ibland men det är bara för att jag älskar henne. Hon vart nog lite irriterad när jag sa till henne att vara försiktig och så några gånger om, men de får hon ta ;)

Just de på tal om ingenting, har pratat med brorsan ett antal gånger dom senaste dagarna och vi har bestämt att han och min älskade brorsdotter Tova ska komma ner hit till sthlm den 31 till den 2:a och sova här hos oss. Vi ska åka till skansen då eftersom att Tovisen aldrig har varit där så det ska bli jätte skojigt.

Nä nu ska jag fortsätta packa de sista och sen ska jag slänga mig i soffan och pussa på min älskling lite.

Ha de super alla! Puss & kram

Kommentera

Publiceras ej