»I´m going crazy«

0kommentarer

Det var så jävla svårt att somna i natt så de blev väl vid halv 2 tiden vilket är jävligt sent då vi skulle upp 7 imorse för att tvätta. Första gången mobilen ringde i natt var 01:52, kommer ihåg att jag tog tag i den och trodde att de var larmet så på nåt sätt hade jag lyckats svara och lägga på. Sen ringde både min mobil och älsklingens mobiler runt halv 4 imorse och de var pga ett missförstånd. Sen hann det gå 4 minuter och så ringde nästa person. Så när mobilens larm gick igång första gången vid 06:45 så var jag väääääldigt nära på att kasta den i väggen. Känner i hela kroppen och i huvudet att jag sovit skit dåligt, det är precis som om man har halvsovit fram tills för 45 minuter sen.

Känner att mitt humör absolut inte är de bästa just nu, är extremt trött, nervös och irriterad. Visst vi åker inte förens på eftermiddagen och kan lägga mig och sova nån timme till men jag kommer inte kunna somna, nu är jag väl uppe och då är de kört.

Äh nu skiter jag i det här. Går ut i köket och fixar frukost till mig och älsklingen istället och hoppas på att humöret vänder.

Kommentera

Publiceras ej