»Fundering«

0kommentarer

Hur kommer det sig att man alltid kopplar vissa låtar till vissa personer? Jag har några låtar som jag verkligen börjar tänka på pappa t.ex. när jag hör dom. En av dom är Queensryche - Silent lucidity, men även Enigma och många fler.

Med min minsta syrra så har jag även där en mängd låtar då jag tänker på henne, t.ex. Akon - Lonely, Westlife - Us against the world, sen några smurflåtar :P haha men även flera andra där med. Med mamma så har jag en hel del där med, alla låtar av Type o Negative, Savage Garden, Kizz mfl. Listan är lång när det gäller många som verkligen betyder nåt.

Med älsklingen min så tänker jag på honom så fort jag hör Bon Jovis låtar Bed of roses och Thank you for loving me, men det finns självklart många fler låtar där med som gör att jag tänker extra mycke på honom.
När jag ändå är inne på den banan så undrar jag vad för låtar som får folk att tänka på mig. 

Kommentera

Publiceras ej