»Bröllops bilder«

2kommentarer

Älsklingen och jag var ju upp till Sala i lördags för att morsan och Magnus skulle gifta sig. Ceremonin tog inte så lång tid eftersom att det var ett borgligt bröllop och skönt var det att slippa höra prästen babbla en massa i evigheter. Efter ceremonin vart det två olika sorters smörgåstårtor och till fikat vart de kaffe/läsk och 4 olika vanliga tårtor. När allt de var avklarat blev de färd hem till morsan igen där partajet skulle vara. Mycke folk var där inklusive mina kusiner, morbröder och nya styvsyskonen. Hade de trevligt iaf, var kul att snacka och skoja med kusinerna.

Det som var negativt var att myggen älskade min kropp den natten. Svårt att sova hade jag också med tanke på att Tovisen sov mellan mig och älsklingen på en stor luftmadrass. Tovisen kan inte ligga still när hon sover, de slutade med att jag låg med överkroppen på golvet.

Morgonen efter så hjälpte jag till att städa lokalen sen vart de bråttom till tåget, halva vägen små joggade vi sen resten av vägen så sprang vi, jag har INTE konditionen för att springa de märkte jag. Väl på tåget efter vi satt oss ner så rann svetten i ansiktet och de kändes som att hjärtat tänkte ta sitt pick å pack och hoppa ur kroppen.

             

2 kommentarer

I Z Z A H ~ S V A R A R

15 Jul 2009 00:32

sweet då får man börja me att säga grattis =)

underbara bilder =)



ta dej en titt i mitt senaste inlägg tror du min berättelse e sann eller falsk ?

Mamma Madeleine

15 Jul 2009 16:22

Bara älskar bilden på dig och Tova!!! Vilka gullisar!!



Älskar dig gumman! :-D

Kommentera

Publiceras ej