»Bröllop«

2kommentarer

Imorgon ska jag och älsklingen upp till Sala för att vara med när morsan gifter sig. Jag är glad för morsans skull att hon hittat någon som verkligen är bra. Får hoppas på att det är 3:e och sista gången hon gifter sig nu bara. Känns lite konstigt att hon ska gifta sig, inte bara de men att jag ska träffa mina morbröder och kusiner som jag inte sett på nästan 5 år. Fyra av mina kusiner kommer vara där också, och 2 av dom har jag inte sett på längre tid än så. Men det blir nog trevligt hoppas jag på. Får se om vi sover över eller om vi åker hem, de är trist om vi ska åka hem redan vid 19 tiden imorron om vi får de roligt, men vi får se om vi åker hem samma dag eller om vi åker hem på söndag.

Nu sitter jag här och väntar på att älsklingen ska komma hem fårn jobbet, stackarn har fått jobba över på en fredag :(
Ska se till att bara mysa ikväll, känner att jag har saknat honom som fan idag.

Nä ska koka upp ägg till mannen min så de är klart tills han kommer.

Puss och Kram på er!

2 kommentarer

Trisia

10 Jul 2009 21:36

fin blogg!!!

Emma

10 Jul 2009 21:38

Åh hoppas ni får trevligt! Älskar bröllop =)

Kommentera

Publiceras ej