»Nytt år nya tag«

2kommentarer

De här året ska bli mycke bättre än de förra. Jag har klagat över min vikt länge nu men har aldrig tagit tag i de. Har väl inte varit så jätte motiverad. Nu ska de iaf bli ändring på de. Älsklingen beställde sitt proteinpulver idag som han brukar göra så vi passade på att beställa Slimquick som är en fettförbrännande produkt. Man kan även använda de som måltidsersättare. Ska börja gå ut på promenader och träna hemma också.
De verkar som om många i min omgivning är lika inställda som jag på att gå ner i vikt. Syrrorna och brorsan ska också kämpa för att gå ner i vikt. Känns bra att de inte bara är jag som är inställd på de för då blir det lättare.

Just de, jag fick ju presentkort på H&M på 200kr i julklapp så jag köpte en fin sommarskjorta med korta ärmar i mindre storlek bara för att jag sk ha nåt att sträva efter. För en liten stund sen så beställde vi även lite saker ifrån Halens, det blev en snygg tunika (gul), en tröja/pullover (svart), en svart topp, en tröja till älsklingen (svart) och en stereo till köket.

       

Vad tycks om kläderna jag beställt? Själv älskar jag dom redan fast jag bara sett dom på bild.

2 kommentarer

lilla syster! <3

07 Jan 2009 16:27

Jag tänkte om jag får för er att komma imorgon och sova hos er :) för jag börjar skolan på fredag och det blir perfekt! :D Jag ringer dig sen sis!

Love You <333

linda

07 Jan 2009 21:35

tycker kläderna var super =) bra köp!

hoppas det är bra med dig så ses vi kanske snart inne på spigo hehe. ha det så bra!

Kommentera

Publiceras ej