»Nedräkning«

0kommentarer

Nu är det bara 5 dagar kvar tills utbildningen startar. Har aldrig varit så taggad inför att plugga som jag är nu. Äntligen ska jag utbilda mig till nåt som jag vill bli. Plattsättare here I come!

För övrigt så fyller jag 25 om 12 dagar. De är läskigt va åren går fort, nästan för fort. Nåt som stör mig är att jag ofta får höra att jag ser ut att vara 17-18. På vissa ställen frågar dom till och med om leg när jag ska köpa cigg, vafan de har jag fått köpa i 7 år nu. Det är en sak när dom frågar på systemet efter leg för de kan jag förstå men för att be om leg när jag ska köpa cigg de är inte okej. Äh jag får ta det med en klackspark.

Just de, pappa ringde häromdan och berätta att farmor ligger på sjukan IGEN. Hon hade tydligen snubblat på en sladd och ramlat.... hon bröt vänstra lårbenet, stackarn. Ska ringa henne när hon kommer hem sjukan.

Kommentera

Publiceras ej