»Jag är konstig«

1kommentarer

Kläderna som vi beställde från Halens kom för inte så länge sen, provade 2 utav dom, dom satt väl sådär. Har druckit min slimquick nu i 9 dagar, den var inte speciellt god måste jag säga. Den skulle ha smak av jordgubb, hallon och björnbär men av någon konstig anledning så smakar den körsbär (som jag inte gillar). Jag har lärt mig att dricka den nu så de är bra.

Nya datorn funkar perfekt förövrigt, den låter ingenting och är skit snabb.

Tror att det var i torsdags som jag pratade med Melanie i telen och stackarn hade glömt sitt matkort hemma så hon hade ingen lunch att äta. Sa till henne att komma hit och käka lunch med mig vilket hon gjorde. Vi käkade köttfärspaj *mums*.

Förövrigt så börjarj jag undra vad det är för fel på mig.... När jag ska upp tidigt så kommer jag knappt ur sängen medans dagar som idag när jag börjar sent och kan sova ut så har jag jätte lätt för att gå upp vid halv 7. Varför? hmm jag är konstig som sagt.

På tal om ingenting så fyller jag 25 om 19 dagar.... känns sisådär. Jag vet att de låter larvigt men jag börjar få någon sorts nojja över åldern. Just nu är jag ju närmre 20 men när jag fyllt 25 så är jag närmare 30. Anledningen till att jag blir så nojjig är för att jag vet att åren går så himla snabbt. Äh får försöka släppa de.

Just de, har gått och väntat på besked om jag kom in på plattsättarutbildningen eller inte och igår fick jag reda på att jag kom in så om 12 dagar börjar den. Känns underbart!

1 kommentarer

jessica

22 Jan 2009 10:16

Underbart=D älskar dig!!!!

Kommentera

Publiceras ej