»Happy«

2kommentarer

Vart på sånt bra humör för en stund sen när jag kollade på Gymgrossistens sida och kollade hur långt de har gått med min order, och som de ser ut nu så kommer paketet förmodligen imorron med min Slimquick.  Känns så otroligt skönt att de går så fort att få hem paketet.
Vart på ännu bättre humör när älsklingen skickade meddelande om att datorn som vi beställt har kommit idag så den ska vi hämta ut när han har slutat jobba. De kommer så himla lägligt med tanke på att den datorn vi har nu är på väg att kollapsa helt. Den är skit seg och låter nästan värre än dammsugaren, uscha.

Älskade lillasystern Melanie kommer hit idag och ska sova här också så den här dagen är helt klart lyckad. Ska bli kul att Mellis kommer hit, har trots allt inte sett henne sen den 28:e december 2008.

Slänger in en video på en helt underbar låt som verkligen gör en glad.

2 kommentarer

Mamma Madeleine

12 Jan 2009 14:21

Hej gumseplumsan! :-)

Slimquick?? Du vet att det inte finns några snabba genvägar till att gå ner i vikt...risken är så stor att du istället kommer att först rasa i vikt för att sedan gå upp igen och väga mer än innan du startat.Undvik socker(framför allt)och mättat fett, rör på dig och se till att göra av med mer energi än du stoppar i dig.Det finns inga genvägar gumman (som slimquick!)och jag vill att du ska må bra och trivas med dig själv.Men det är enkelt (även om det är förbannat svårt att göra)...gör av med mer energi än du får i dig.Nu låter jag som en riktig besserwisser men jag vet av erfarenhet.Jag älskar dig gumsan! Puss puss

Anonym

12 Jan 2009 22:29

Jag saknar er =( <3

Kommentera

Publiceras ej