»Catch a cold«

0kommentarer

Usch och blä va jag inte mår bra. Öm i halsen, hostig och förbannat snorig. De rinner i stort sett hela tiden från näsan och när det väl inte gör det så kittlas det hela tiden och sen kommer nysningarna. Jag vill inte vara sjuk! Förhoppningsvist så försvinner det tills på måndag när min efterlängtade utbildning börjar. Tyvärr så vet jag att det här är bara första steget av förkylningen, den brukar bli värre än så här, men "peppar peppar ta i trä" så blir det inte värre. Känner att kroppen inte orkar nånting heller, de är jobbigt att bara ta sig ut i köket. Vaknade vid 4 imorse av att de rann snor ur näsan. Hur fan lyckas jag med de? okej att de kan rinna ur näsan när man är förkykd men att vakna mitt i natten av de, de är ju bara sjukt.

Sen blir det inte bättre av att mensen kom imorse heller. Jag och min förbannade mensvärk som jag alltid får. När jag började få ont i magen och ryggen imorse så var det bara att ta en ipren och sen krypa ner i sängen under täcket med alla kläder på. Vaknade upp 1 timme senare med fortfarande lite värk, nu har den gått över iaf.

Kommentera

Publiceras ej