»Bowling«

1kommentarer

Den 7:e februari blir det bowling med nästan hela familjen. Ska bli grymt roligt! Jag är totalt värdelös på att bowla om jag inte har druckit lite... de låter konstigt men så är fallet. Sist jag bowlade var i slutet på Oktober och då kom jag på delad andra plats med josse... och då hade vi druckit några öl. Anledningen till att vi ska bowla är för att "fira" min 25-årsdag (jag fyller iofs år på måndagen men då är det inte cosmicbowling). Känns så konstigt att skriva/säga att man fyller 25, de låter så vuxet på nåt sätt. Mailade mamma nyss och frågade henne om hon, mellis och styvpappa Tom ville följa med och de ville hon, mamma skulle bara kolla med Tom först och sen kolla upp ifall mellis kusin Marc kommer upp till sthlm då.
Jag frågade pappa också om han ville följa med och de ville han, jag skulle bara påminna honom några dagar innan så att han inte glömmer bort. Om alla som vi kollat med följer med så blir vi 12 pers så då får de bli 3 banor. Att ha nästan hela min underbara familj samlad och göra nånting kul ihop var hundra år sen så det ska bli sjukt roligt.

1 kommentarer

Anonym

22 Jan 2009 21:13

12?! vilka är det som ska med ?

Kommentera

Publiceras ej