»Life goes on«

0kommentarer

Det går inte en enda dag utan att jag tänker på farmor, men trots att jag känner mig ledsen så måste jag försöka fortsätta med vardagliga livet. Har ju börjat på plattsättar utbildningen nu så jag måste verkligen se till att fixa det här. Än så länge så har vi inte gjort så mycke i skolan. Hittills så har vi kollat in verkstaden, provat ut arbetskläder och varit på studiebesök. Imorgon ska vi till skansen på studiebesök, kolla hur dom har lagt golven och satt upp väggar överallt, de ska bli riktigt kul.

I lördags var jag, älsklingen, Mellis, mamma, Tom, Sonny, Josefin och jessica iväg och bowlade för att fira min 25-års dag (2 dagar tidigare eftersom att jag fyllde år på en måndag), hade väldigt roligt. Utav alla oss 8:a så kom jag på en 3:e plats.

Lägger upp lite bilder från bowlingen och en bild på mitt "altare" som jag ahr för att hedra farmor, tänder ljusen varje kväll.

           

Kommentera

Publiceras ej