»Hur ska jag orka?«

0kommentarer

Vet inte hur jag ska orka med allt. Det känns som att jag har sprungit in i en vägg. De enda jag tänker på hela tiden är farmor, min älskade farmor. När jag försökte sova inatt utan tv´n på så bröt jag ihop....igen. Måste göra saker hela tiden för att inte sjunka ner totalt.
Idag börjar nya utbildingen också, Klockan 10 ska jag vara där för upprop, introduktion och få schema. Vet redan nu att jag inte kommer vara särskilt närvarande i huvet. Får verkligen försöka hålla ut. Förhoppningsvist så håller de inte på så länge. Efter jag varit där ska jag åka hem till pappa. Sen därifrån ska jag, pappa och melanie åka hem till farmors lägenhet.  Jag vill dit men ändå inte, de kommer vara så jobbigt att komma dit och inte se farmor sitta vid köksbordet med en cigg i handen och fråga om vi vill ha hennes goda sockerkaka med ett glas lingonsaft till.

Inatt drömde jag nåt som jag aldrig drömt om förut. De jag kommer ihåg från drömmen är att jag håller i 2 kenolotter med kungkeno. De kan ha varit att jag drömde de pga att farmor alltid spelar på keno.

De sista jag tänker på innan jag somnar är farmor och samma sak när jag vaknar.

Orkar inte skriva mer nu....

Kom tillbaka farmor

Kommentera

Publiceras ej