»It still hurts«

2kommentarer

Kan inte förstå att det snart har gått 1 år sen min älskade farmor gick bort. Det går inte en dag utan att jag tänker på henne. För en liten stund sen så höll jah på att leta igenom ett skåp i köket efter en julstjärna och tänkte att den kanske låg i en gammal skokartong. Öppnade ena lilla kartongen och såg att det låg en massa födelsedagskort och julkort. När jag nästan hade gått igenom alla korten så fick jag syn på julkort som jag på en gång kopplade att de var från farmor. Vände på kortet och såg hennes handstil, "God Jul och Gott Nytt År önskar farmor". Det var som att sätta på en "på-knapp", tårarna rann som en flod ner för mina kinder. De julkortet var det sista jag fick från farmor, hon dog ungefär 1 månad efter de. Hon har alltid haft samma handstil, men på det här kortet så var den mer som en 5 årings, väldigt hackig.

Har kortet framför mig nu, det är enormt jobbigt att se på det men ändå känns det som ett lugn.

Gud va jag saknar dig farmor, saknar din röst, dina gester, allt... Jag kommer alltid att älska dig!

2 kommentarer

Linslus

04 Dec 2009 07:51

Min älskade vän. Du borde ringt mig!

Jessica

09 Dec 2009 08:29

Nu rinner tårarna på mig me! Hon kommer alltid vara med dig annika<3



SAknar dig otroligt mycke anki! Älskar dig!!!!! <3<3<3

Kommentera

Publiceras ej