»Finally«

1kommentarer

Äntligen är jag klar med min utbildning. Nu blir det inge mer pluggande för min del. Det som finns kvar att göra för att jag ska få mitt yrkescertifikat är att jobba ihop lärlingstiden och sen göra slutprovet som är både teoretisk och praktiskt sen är jag en certifierad plattsättare. Bästa betyget jag fått är 2 VG i svenska och engelska och de var när jag slutade 9:an. Den här gången märktes de att jag verkligen ville det här. Jag vet att jag fått 4 VG, får veta alla betyg när dom kommer med posten. Imorron ska älsklingen och jag till Ikea för att köpa julklappar till hans mor och bror, får se om vi åker förbi rusta och kollar runt lite också. Har pratat med bror min nästan varje dag och idag sa han att han mådde lite bättre. Han och min älskade brorsdotter Tova kommer ner den 28:e, saknar dom som fan. Vill pussa och krama på lilla Tovisen. Om några dagar är det redan julafton, satan va tiden går snabbt, lite för fort tyvärr..

1 kommentarer

Jessica

19 Dec 2009 18:33

Grattis! Skönt att det är klart =D



Pusspuss <3

Kommentera

Publiceras ej