»And it was good«

0kommentarer

Hallå där kött & blåbär! Igår var jag förbi plugget för att kolla hur jag låg till med allt. De visade sig att jag är klar med allt, de enda läraren ville veta var vad dom på praktiken tycker att de har gått och vad dom skulle sätta för betyg på mig. VG tyckte dom eftersom att jag inte är 100% självgående. Så nu är jag helt klar, Anki är nu utbildad plattsättare! Wohooo, jag har äntligen klarat av en hel utbildning. Nästa vecka är sista praktikveckan sen är det juluppehåll, efter de får jag se om jag blir anställd. Igår var jag förbi älskade Linas jobb för att lämna julklapp till henne. De första hon säger när jag sa att jag köpt julklapp till henne är "men så kan du ju inte säga" Haha hon är så söt. Hon fick fina gröna ljus med detaljer på (eftersom att hon gillar grönt), sen fick hon aromljus grej som är formad som en groda och så fick hon en kopp formad som en groda den med bara för att hon gillar grodor. Hon vart glad de syntes. Imorron kväll ska älsklingen, jag, Josse och Jens bowla, efter de ska vi hem till Josse för lite TP och öl. På lördag blir de hem till älsklingens faster på glöggfest med hans sida av släkten. Nä nu är det dags för att Nanna kudde, ska trots allt upp ock jobba tidigt imorron. Natti natti!

Kommentera

Publiceras ej