»You´re worth more then you know«

0kommentarer

I detta inlägg kommer jag att ägna mina tankar åt min älskade lillasyster Melanie som tyvärr inte mår så bra nu. Att göra slut eller att bli dumpad av någon är aldrig kul, men att du gjorde slut en gång för alla med den där idioten var något du gjorde helt rätt i! Du kommer må så mycket bättre utan honom, det enda han har lyckats göra är att trycka ner dig och fått dig att må dåligt. Jag vet att det känns jobbigt nu även fast det var du som gjorde slut men det kommer gå över. Om några veckor så kommer du känna själv hur mycket bättre du mår när du kan ägna mer tid åt dina vänner, skolan och framför allt dig själv, du kommer att bli ditt "riktiga jag" som är gladare, roligare och strålar.

Jag är så otroligt glad att du ringer och kommer hit. Jag hoppas att du vet hur mycket du betyder för mig.

Jag älskar dig min ängel!



Glöm aldrig, It´s us against the world!

Kommentera

Publiceras ej