»Surprise«

1kommentarer

För några minuter sen så plinga det på dörren. När jag öppna så stog grannen som bor mittemot oss, i handen höll hon i en liten påse med nånting inuti. Hon ville ge mig en liten present för att hennes man och hon får låna vårat källarförråd (som vi inte använder) och att hon plingar på nångång ibland för att fråga nåt. Mig gör det absolut ingenting men det var tydligen nåt hon tänkte på. I påsen var iaf en söt liten väska (portmonä) med en massa små färgglada pärlor på, den är tydligen från deras hemland (vet ej vart dom är ifrån). Det var jätte gulligt av henne fast jag kommer nog inte använda den, det är inte riktigt min smak, men tanken var helt klart god och de gjorde mig på mycket bättre humör.

Den söta väskan/portmonän

1 kommentarer

Angel

04 Aug 2009 20:26

vad sött av henne :)

Kommentera

Publiceras ej