»Happy Birthday«

0kommentarer

Idag har jag varit i centrum med Mellis, Lina och linas kusin Mikaela. Lina blev sminkad inne på makeup store, vart skit snyggt. Lina vill se fin ut när hon ska ut ikväll och fira sin födelsedag.
Just eftersom att Linslusen fyller 21-år idag så ska hon, jag, några kompisar till Lina och några från hennes släkt ut och käka ikväll, sen efter det så drar Lina och några till ut. Själv går jag hem efter middagen eftersom att jag ska partaja imorgonkväll.

Lina jobbar bara typ 2½ timmar idag mellan halv 5-7 så jag tänkte gå dit vid 5 halv 6 snåret med en liten tårta. Min present till henne blev en bok (som hon vart skit glad över för det var den hon ville ha) som hon fick förut idag.

Nä ska fixa mig iordning nu med det sista. Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej