»Coyote Ugly«

2kommentarer

Sitter och kollar på Coyote Ugly. Det är en riktigt bra chickmovie som man aldrig tröttnar på. Jag är inte direkt något fan av såkallade chickmovies men det finns några som man aldrig kommer glömma eller tröttna på.
Hur många gånger har man inte önskat att man själv stog på baren i filmen och tjoat?

Samma sak med Dirty Dancing, man ville vara "baby", tjejen som fick den snygga killen och dessutom dansa med honom. När jag var mindre så var jag sån iaf, jag ville också dansa med Patrick Swayze, jag vill också ha sånna kompisar och dansa så häftigt som dom gjorde.

Det blir som en nostalgitripp när man ser på sådana filmer, LOVE IT!

2 kommentarer

Sabina

03 Aug 2009 22:48

Den är riktigt bra :)

Karin

03 Aug 2009 22:59

Såg den också hehe, den går inte att missa

Kommentera

Publiceras ej