»Overslept«

1kommentarer

Har sovit skit  dåligt i natt, vette sjutton varför. Vaknade imorse av att alarmet på mobilen gick igång först vid 6:00 sen andra gången en kvart senare men jag somnade självklart om. Älsklingen väckte mig vid 7 när han skulle gå men tror ni inte att jag somna om IGEN, suck. Vaknade sen igen 10 i 8 och kände Faaan. Skulle ju möta Lina 5 i 8. Skyndade mig upp och skickade iväg ett sms till Lina och sa att vi skulle mötas 5 över istället... eftersom att jag är så himla snabb så kom jag 10 över. Det jobbiga med att försova sig är att mitt humör är inte att leka med dom första timmarna. Stackars Lina som fick höra på mitt gnäll, förlåt darling!

Nu känner jag mig iaf på mycke bättre humör. Haha på tal om ingenting, vi satt ute på fikat och drack té och tog en cigg när fick jag nåt skumt ryck och sa "Fan jag känner mig manhaftig idag", vilket jag gör till o från. Det är ju tur att Lina förstår sig på mig, hade de varit nån annan så hade dom säkert undrat va fan jag är för nån skum person, inte för att jag bryr mig men iaf.

1 kommentarer

Linslus

30 Sep 2008 11:01

hahaha.. Tro mig, ibland förstår jag mig inte på dig heller. Fast då behöver jag bara tänka på hur jag själv är och då förstår jag precis. Fuck it, lite konstigt formulerat det där blev, men jag förstår, och jag är smart. POOP!

Kommentera

Publiceras ej