»Explosive Eggs«

1kommentarer

Har legat hemma idag med min roliga mensvärk. Sängen har varit min bästavän idag.
tack o lov så har värken gått över nu. Hatar att ha mens!

Jessie sov här natten till idag oxå, skulle hjälpa henne med en läxa men de vart lite för mycke prat haha, fast läxan vart iaf gjord så det är bra.
Pratade med Mellis igår och idag, stackarn är sjuker.

Just de, pratade med morsan igår oxå, hon berättade att min söta brorsdotter Tova skulle opereras idag. Kul att brorsan ringer och säger de själv. så försökte jag ringa honom idag men då var hans  mobil avstängd. Fick tag i morsan via fb och kollade med henne ifall hon hört hur operationen gick... de hade tydligen gått bra och lilla tovisen får komma hem imorron. Hoppas att lilltjejen mår bra imorron :)

En rolig grej hände igårkväll... Jag satt här framför datorn och pillade med bloggen medans älsklingen snackade i telefonen... älsklingen glömde bort att han höll på att koka ägg (och glömde självklart bort att ställa timer)... efter lite dryg 30 minuter så hörde vi en smäll ifrån köket... både jag och älsklingen gick ut och fick se att ena ägget hade sprängts (de var äggbitar överallt nästan) och de andra var riktigt bränt hahaha. Fy satan va de luktade i hela lägenheten efter de.

Nu blir de lite tv-tittande

Tjingeling

1 kommentarer

Linslus!!

19 Sep 2008 23:51

Mensen kan ta sig nånstans!!! Men du kommer på måndag hoppas jag :D



Kramar!!

Kommentera

Publiceras ej