»Sleepy Sad Tuesday«

0kommentarer

Trött som en jag-vet-inte-vad idag. Vaknade runt 03:30 imorse av världens mensvärk, uscha. Gick iaf upp ur sängen, ut i köket och tog en ipren (som tyvärr tog nästan 1 timme innan den hjälpte den här gången). Samtidigt som jag var i köket så såg jag att älsklingen hade glömt att förbereda kaffe till morgonen och där med inte ställt någon timer på bryggaren. Eftersom att jag var tvungen att försöka tänka på annat än mag och rygg smärtan så förberedde jag kaffet och ställde timern. Runt 04:30 - 04:45 imorse somnade jag äntligen, men med min vanliga otur så ringde väckarklockan på mobil 1½ timme senare (alltså kl.6:00) låg och drog mig till halv 7 när nästa larm gick igång, sen var det bara att kliva upp och käka frukost och fixa iordning sig. Känner fortfarande av lite mensvärk i magen och ryggen men de kan jag leva med.

Lina... söta lina, jag förstår vad du går igenom och jag vet hur det är. Som jag skrev till dig i din blogg så finns jag här för dig. Tycker inte om när du mår dåligt, oavsett vad det handlar om, det gäller alla mina nära vänner och familj.

Kommentera

Publiceras ej