»Hoppas att de funkar«

1kommentarer

Är medlem på 5 sånna där "gratissidor" dvs gratismakeup, gratisklader, gratistvspel, gratisbio och nu idag vart jag medlem på gratisgenerationen. Den som verkar bäst hittills är den jag vart medlem på idag, just pga att det verkar lättare att kunna få saker där igenom än på dom andra sidorna. Men som vanligt så gäller det att värva medlemar vilket är snudd på omöjligt när man som jag bara har typ 4 läsare HAHA. Men man kan alltid hoppas på att fler blir värvade genom min lilla länk. Hoppas att det funkar.

Håller på att tvättar nu också, ska gå ner till tvättis igen om 20 minuter. Just de, höll på att lägga in kläderna i tvättmaskinerna i tvättstugan när en kvinna runt 50 kom in, jag stog böjd så jag syndes inte. så när hon gick till ena bänken som var på "min sida" av tvättstugan så fick hon syn på mig. Vilket hopp hon gjorde. Trodde nästan att hon skulle få en hjärtattack stackarn. Bad henne om ursäkt för att jag skrämde henne, de var dock inte med flit.

Nä nu ska jag snabbt bläddra igenom nyinköpa "Hänt Bild" tidningen innan jag går ner till tvättstugan igen. Jag var tvungen att köpa den när jag såg att Angelina Jolie var med på framsidan :D

1 kommentarer

Nadia

03 Nov 2008 00:41

Sv. Jag vet! Så jävla grym!!

Kommentera

Publiceras ej