»Grattis Puman«

0kommentarer

Stort grattis på födelsedagen min babe Sandra! Hon fyller hela 23 år idag. Haha fråga mig inte varför men hon har alltid haft sån åldersnojja så när jag ringde henne imorse så sa hon att det inte känns så märkligt att fylla år. HAHA så när jag påpeka för henne att hon är visst börjar känna sig gammal så sa hon att hon försöker inbilla sig att hon inte alls känner så :P Haha du är för skön Sandrutt.

Från de ena till de andra så vart vi lite sena idag jag och linslusen för att jag var tvungen att gå ner till affären och köpa mat till kissarna kl 8 imorse (jag brukar gå hemifrån 8) så vi vart bara 30 minuter sena. Men de var lugnt för internet funkade inte iaf så vi fick kolla på film. Det var nån dokumentärfilm med joe Labero. Efter vi sett filmen (eller ja under filmen) så kom jag fram till att jag bara blir frustrerad när jag kollar på sånt för jag fattar aldrig hur fan magiker gör. Jag vet ju att allt bara är illusioner men ändå.

Kommentera

Publiceras ej