»Awake«

1kommentarer

Fy fan va jag är trött idag känns som om jag kommer somna hela tiden, kanske till o med ståendes?. Har ont i armarna och benen. Hjälpte älsklingens faster att flytta igår från halv tio på morgonen till runt 10 på kvällen. Jag och mickey höll på som galningar med alla kartonger och möbler. vi lämnade kvar dom tyngsta möblerna fram till senare på kvällen då resten av flytthjälpen skulle komma. Flytten gick iaf bra. Vi kom hem runt 23 igår, skit trötta så vi gick och la oss nästan på en gång.

Vaknade runt 02:08 av att josefin ringde, hon var lite skraj för hon hade själv vaknat av att det lät som om ett fönster krossades, så hon var nojjig att nån tänkte kanske bryta sig in i hennes lägenhet. Jag hoppas att jag lyckades lugna ner henne lite iaf, jag var så helt lost i huvet när hon ringde.

Sen imorse kommer jag inte ens ihåg att jag stängt av mobillarmet, så jag somnade självklart om och vaknade 07:50 av att linslusen skickade meddelande till mig, var en aning stressade eftersom att jag kulle möta henne kl 8.

Haha just de, Lina skulle låna lite filmer av mig i tisdags men tror ni inte att jag glömmer lägga in ena filmen i fodralet (filmen låg i dvd´n) så i tisdags eftermiddag så fick jag mess från henne att filmen saknades i fodralet :P. Men de är löst, hon fick skivan idag istället.

1 kommentarer

Linsluuuus

02 Oct 2008 10:16

Ditt huvud hänger inte riktigt med ibland, måste jag säga.. suck.. hahahaha

Kommentera

Publiceras ej