»Snow Storm«

2kommentarer

Usch vilket väder de är idag, trodde jag skulle blåsa bort imorse, kollade mig i spegeln när jag kom fram och de var ingen vacker syn haha, såg ut som en emo snögubbe. Helt svart runt ögonen eftersom att maskaran runnit och täckt av snö. Trodde att jag skulle blåsa bort på vägen hit. Men när de inte blåser så mycke så är de hur mysigt som helst när de snöar, så där fridfullt.

Vad har hänt i helgen då? I fredags på dagen var jag och jessie förbi söta Lina på hennes praktik och fikade lite, sen efter 2 timmar kom Mellis dit också så jag bjöd på en läsk. Hon såg helt färdig ut när hon kom, hon hade haft gympa precis innan. Dom hade tydligen haft vollyboll på gympan, kan se framför mig hur hon kasta sig efter bollen som en galning haha va söt. Just de, en Spelare från A.I.K (Per aka "Pelle" Karlsson) brukar sitta där väldigt ofta och fika med sina polare. Han satt där då när vi var där och jag hade redan sagt till både Mellis och Jessie om de så när Mellis kom dit så visade jag vem de var. Haha Mellis kunde inte sluta kolla på honom :P, Roligast var nog när jag först berättade vart han satt och hon skulle kolla på honom, han satt med ryggen mot oss men ändå så säger hon "oh han var snygg", både jag och Jessica börja skratta.

I lördags kom kära svägerskan Josefin över, vi käkade middag ihop och kolla på film, hahaha vilken B-film de var. De skulle ha varit en skräckis men de vette sjutton om jag håller med om. Vi skrattade genom hela filmen. Den var totalt värdelös.

Nä nu ska jag ta och skicka ett mail till mamma =)

Tjingeling //Anki

2 kommentarer

melliz

24 Nov 2008 17:30

hahha jag är rolig jag! Han var ju snygg!! :D näste gång ska jag fråga efter en autograf ;)

love ya sis

Madeleine

24 Nov 2008 18:20

Snutteruttan, du kankse skulle skaffa dig vattenfast mascara! :-D



Älskar dig och pussisar! Mamma

Kommentera

Publiceras ej