»Interview & Quasimodo«

1kommentarer

Jobbintervjuen igår gick hur bra som helst. Han sa att han fick bra en väldigt bra uppfattning om vem jag var osv osv. Han lät otroligt positiv. Så jag hoppas att jag får jobbet, han skulle iaf höra av sig.

Från det ena till de andra så började jag få en finne(?) precis under vänstra ögonbrynet under helgen.. tänkte inte så mycke mer på de förens igår när den verkligen gjorde ont... det ser inte ut som en finne men jag tror att de kan vara en inåtväxande finne... men åter till saken, sen imorse när jag vaknade så kunde jag knappt se med vänstra ögat.. gick upp till badrummet och kollade mig i spegeln..... mitt vänstra ögonlock är vattenfyllt och hänger ner lite över ögat, började storböla. Kände mig som Quasimodo. Svullnaden har inte gått ner nånting alls så jag vettefan vad jag ska göra :/ ska jag gå till läkaren imorron om svullnaden inte har gått ner eller ska jag skita i de helt? Känns lite onödigt att gå dit för att få reda på att man inte kan göra nåt åt de och bara låta de gå över av sig självt. Skillnaden mellan mig och Quasimodo är att han är iaf söt trots att han inte ser "normal" ut.. jag ser inte ett piss gullig ut. Tack vare svullnaden så ser det ut som om jag är arg hela tiden och älsklingen glömmer bort att det är svullnaden som gör att jag ser arg ut, sen när jag påpekar de så börjar han skratta lite gulligt. Har inte varit ute på hela dagen pga av hur ögat ser ut. Uscha! Kan alltid hoppas på att svullnaden har gått ner imorron. Har förövrigt fortfarande ont i halsen och huvudet också, blää.  Nu blir de tv tittande.

Tjingeling!

1 kommentarer

J e s s i c a

08 Nov 2008 10:19

Kul att de gick bra på intervjun :D jag håller tummarna för dig! Älskar dig <3

Kommentera

Publiceras ej