»Hahaha«

1kommentarer

När jag är uttråkad så måste jag göra nånting, och skulle jag känna mig nere så gör jag alltid samma sak, kollar på roliga klipp på youtube, comedytv eller webbtv. Just nu sitter jag och kollar på Extra Extra, alltid lika roligt. Äääälskar Måns Möller, han är så jäkla rolig. Speciellt när det är små klipp. Nyss var de nåt klipp om "Arn", hahahaha håller på att dö av skratt bara jag tänker på de. Innan jag började kolla på Extra Extra så var jag inne på comedytv och kikade på lite klipp. Ett av klippen var såklart med Måns möller, va han driver med en brat som sitter framme vid scenen, haha så skön.

1 kommentarer

Underbart

13 Jan 2009 23:05

Fantastiskt roligt, tack för tipset om Comedytv. Den sidan är verkligen grym om man gillar stand up!

Kommentera

Publiceras ej