»Guitar Hero Party«

0kommentarer

I lördags var vi ut till Sandra och Jocke för lite grillning och lira lite guitar hero 3. Dom bor i ett jätte mysigt hus med en braskamin. Vi var uppe till halv 4 sen gick vi alla å la oss. Mickey vart helt såld på spelet, han var nog den som spelade mest och var 200% insatt i de haha. Mickey skulle abslut klara Metallica - One så den fick vi höra 3279487945 gånger på raken... visst jag älskar den låten men det blir lite för uttjatat att höra den om och om igen i flera timmar. Jädrar va Mickey vart full när Sandra tog fram Mintun. iofs så var vi nog alla en aning på lyset. Skumt nog så vart ingen bakis alls.
På söndagen efter att vi piggnat till så gav vi oss ut på en liten roadtrip. Först åkte vi till Björkvik för att kolla hur huset såg ut som jag bodde i när jag var liten. De såg exakt likadant ut förrutom att dom nya ägarna hade satt dit ett staket på framsidan. Kändes lite konstigt att se de med tanke på allt gamla minnen kom tillbaka. Iaf efter vi vart där så drog vi vidare till Kungsberga och käka lite snabbmat. Var lite skumt att se en grill/pizzeria där för när jag var liten så låg det en liten kiosk där, men annars såg området likadant ut.
Sen runt halv 4 så tog vi bussen hem. När vi hade kommit till Drottningholm så steg det på en ung tjej och kille med varsin barnvagn och deras två barn, killen och tjejen var väl i min ålder (runt 24). Satt och tänkte en liten stund på hur mycke jag kände igen killen... sen kom jag på de, de var ju min gamla bästis från dagis haha. Jag sa aldrig nåt för man vet ju inte ens ifall han kommer ihåg mig. De var iaf kul att se honom efter så många år.

Slänger upp lite bilder från i lördags.

Kommentera

Publiceras ej